nedjelja, 4. rujna 2016.

New in #3

Pozdrav,

znam da je prethodni post bio new in,ali nedavno sam se našla u dm-u i uzela si par stvarčica :).Kako sam nedavno dobila posao (iako na samo tri mjeseca) odlučila sam se malo počastiti.
Pa krenimo...

Sve su to stvari koje su mi bile potrebne,a lakovi i ruž su bili impulzivna kupnja ;).Ova dva dezodoransa još nisam vidjela u dm-u,pa sam ih uzela jer super mirišu,kako i ne bi kad je jedan od njih od manga ;).Usput sam uzela i ovaj roll on,jer zbog posla se dosta znojim i vrijeme provodim vani.
Trebalo mi je još i nešto što će mi njegovati i ruke,zbog posla jel?Pa je odluka pala na ovu kremu za ruke od Balee s mirisom limuna i mlaćenice.Miriši odlično,a cijena je samo 8 kn.

Naravno da su mi trebale i britvice,a ove su mi najbolje.Kvaliteta bi im mogla biti i malo bolja,al s obzirom na cijenu od 8 kn stvarno nisu loše ;).

Kako sam totalni ovisnik o balzamima za usne morala sam uzeti i ova dva Lip Smacker balzama za usne.Okusi su im Berry Buttercream i Red Velvet.Apsolutno predivno mirišu i njeguju usne,doslovce su kao kolačići ;).Cijena svakog je bila 14 kn.
Ruž za usne je namjenjen mami jer ona voli ovakve nijanse,a i zaslužila je da je počastim malo.Cijena mu je bila 10 kn,jer ova nijansa je izašla iz Essence-ovog asortimana.Mama,ako čitaš ovo znaj da te volim :*.


I zadnje što sam kupila je bilo totalno impulzivno.Mami i meni su se nijanse jako svidjele,iako je bilo i drugih lijepih nijansi,ali odabir je pao na ove dvije.Nijanse su 99 Sweet Macaroon Sin & 105 Go For Gold.Cijena seta je bila 20 kn,kolika je inače cijena jednog Catrice laka,ako se ne varam.A kod drage kolegice blogerice Život jedne lumijke možete vidjeti druge dvije nijanse koje su u prodaji :D.I samo da znaš da sam ljubomorna što si uspjela uloviti mint nijansu,kod mene je nije bilo :(.

I eto stigli smo do kraja ovoga posta.Nadam se da vam se svidjelo.Što ste si vi kupile da bi se malo počastile?Slobodno komentirajte ovdje,a slike svojih ulova ostavite u komentarima ispod ovoga posta na Facebook stranici :D.

Bye,K.

4 komentara:

  1. Kao prvo sretno na poslu :*
    E sad sam ja ljubomorna što si ti uzela Gold nijansu jer ja to nisam našla :P
    Odličan new in.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :*
      A to ti tako bude,ovo je stvarno bila impulzivna kupnja...bilo je tipa jel ti se sviđa? pa da...stavljaj u kolica LOL :D

      Izbriši
  2. imam ovu kremu i presuper je, kao i ruž!

    OdgovoriIzbriši