subota, 18. studenoga 2017.

Zaful wishlista

Pozdrav,
drage moje nakon dugog vremena,donosim vam novi post...ali ovaj puta Zaful wishlistu jer je vrijeme kenjkavo i slike ne ispadaju kak spada,a imam pripremljen jedan drugi post,samo fale slike 😉.Pa da ne dužim puno,možemo krenuti s wishlistom 😉.


Ovakve majice obožavam.Slične duksama i sa šaljivim natpisom,taman majice za mene.Ovu majicu imate na raznim site-ovima s odjećom i svaki put ju promatram,a nikako da si ju nabavim 😉.

Također mi se svidjela i ova duža majica koja naprijed ima vezice,te tako vizualno možete stvoriti veći dekolte.Također je u tamnoj boji,koje preferiram većinu vremena 😉.

Također na istu foru mi se svidio i ovaj bodi sa vezicama na dekolteu...U predivnoj bordo boji,ali mislim da bih si mogla nabaviti jeftiniju verziju u New Yorkeru,u crnoj boji 😉.

Kako su majice i veste sa vezicama hit ove sezone,ili bolje rečeno,ove godine,tako je hit postao i izvezeno cvijeće na odjeći.I to ne samo na vesti kao što je ova,nego i na majicama,topićima,trapericama te suknjama (vidjela sam na jednim kožnim u Takku 😉).

Već spomenuti hit se našao i na donjem rublju,u ovom slučaju na grudnjaku koji je predivne plave boje.Obožavam takve grudnjake trenutno,a koji to zapravo i nisu,ako kužite što hoću reći 😉.Predivan je 😍.

A ovo je slijedeći grudnjak/topić koji mi se svidio na Zafulu.Idealan je za majice bez rukava,a ja bih ga npr. nosila za spavanje ili možda ispod one crne dukse što sam vam pokazala na početku 😉.

Kakva bi ovo bila wishlista i bez,barem jednog,choker proizvoda.U ovom slučaju je ovo jedina vesta koja mi se svidjela,a da ima choker 😉.Da priznajem volim chokere i imam ih sad već dosta u svojoj kolekciji,a i uspjela sam si naći povoljniju verziju ove veste u New Yorkeru,a i drukčijeg je materijala,nisam sigurna da li sam ju predstavila u onom ogromnom new in postu,a ako jesam slobodno škicnite.

Također mi se svidio i ovaj kompletić za spavanje.Tamnoplave boje i sa predivnom čipkom na obrubima.Obožavam nositi ovakve kompletiće i ljeti i zimi,a ovaj je apsolutno presladak,morat ću mu pokušati naći jeftiniju verziju negdje 😉.

Ne znam kako vi,ali meni nikad dosta kardigana.Obožavam ih nositi baš ovako kako je na slici prikazano.Ovaj mi se svidio odmah na prvu radi boji i radi toga što mi se čini jako udoban i topao za hladne zimske dane,kada mi je prevruće za vestu/džemper,a prehladno za majicu kratkih rukava,tj. dugih rukaava.

I to bi bilo to za ovu wishlistu.Ako mi se slučajno još nešto svidi,updateat ću ju.
Što vi imate na svojoj wishlisti što se tiće odjeće?
Voljela bih čuti vaše komentare i prijedloge.

Bye,K.












2 komentara:

  1. Volim kardigane. Ovaj mi se sviđa.
    I sama ih imam par komada 😃

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. kad su mi najdraži...a idealni su i za proljeće kad je onako hladno :)

      Izbriši