srijeda, 23. svibnja 2018.

Malo drugačiji haul - Pepco & Kik

And I'm back 😘

I nakon duuuugooo vremena vratila sam se sa novim postom u kojem Vam želim pokazati malo drugačiji haul,a ujedno ću Vam i reći jednu veliku novost i razlog svoje odsutnosti.
Naime prije dva mjeseca sam saznala da ću postati majka 💕.
Kako mi prva tri i pol mjeseca trudnoće i nije baš bilo najbolje,tako i nije bilo postova.Uz svakodnevne popodnevne mučnine i spavanje po cijeli dan,nisam imala baš volje ni za što.Sada mi je hvala Bogu bolje,osim što od početka trudnoće mogu zaboraviti na mlječne proizvode,koje inače obožavam,mogu se vratiti pisanju i blogu koji je bio zanemaren.

Tako da bih Vam u ovom postu htjela pokazati nekoliko kombinacija koje sam kupila za svoju bebicu.Primjetit ćete da su sve skoro pa neutralne 😉 a to će Vam objasniti i sljedeća slikica 😋.

Svu odjeću sam kupila u Kik-u i Pepcu,koji se nedavno otvorio i u mom gradu 🙌.

Torba je iz dm-a i dio je babybonusa,ali za trudnice jer moj dječak dolazi tek najesen 💗.
Pa evo i prve kombinacije,ja stvarno ne znam koja je slađa i jedva čekam da mu ih oblačim.Kupovala sam veće veličine jer ću one manje dobiti od frendice koja je rodila sina u travnju.

 Bodi - 9,90 kn
hlačice - 14,90 kn
kapica - 8,90 kn
Cijela ova preslatka kombinacija je iz Pepca,a iskombinirala ju je moja mama koja nije mogla odoljeti ovim preslatkim žiraficama 💕. 

Bodi - 9,90 kn
čarapice (jedne od tri para) - 5,20 kn
bočica s lubenicama (dm) - 14,90 kn
Slijedeći bodi je kupila moja seka,a boju apsolutno obožavam,mint zelena mi je jedna od omiljenih boja,tako da se i ova bočica s lubenicama iz dm-a super uklopila s njime.Čarapice dolaze u kombinaciji sa još dva para (moći ćete ih vidjeti na drugim slikama),također su mint zelene boje iako uz ovaj bodi mogu kombinirati i neke druge 😉.

Štramplice sa sobovima (Takko) - 19,95 kn
Štramplice sa lavićima (Kik) - 4 kn
Kao što sam rekla moj dječak će biti jesenska beba,pa je logično da će trebati i štramplice,a zasada imam dva para,a to su ove sa sobovima koje mu je kupila moja seka u Takku i nježno sive boje su,a ove laviće smo mama i ja našle u Kik-u za samo 4 kn i jednostavno su morale ići s nama doma,a i nježno smeđe boje su.

Mickey bodi dugih rukava (Pepco) - 17,90 kn
Mickey bodi kratkih rukava (Kik) - 17,90 kn
Naravno da je morao i Mickey doći sa mnom,ovaj s dugim rukavima je sive boje i ići će uz jedne hlačice koje ću Vam uskoro pokazati,a ovaj bodi s kratikim rukavima je bio na sniženju za 18 kn i nježno plave je boje,a također će se slagati uz hlačice na sljedećoj slici.

Bodi/benkica (Kik) - 8 kn
hlačice (Kik) - 8 kn
čarapice (jedne od tri para,Pepco) - 5,20 kn
Kik u zadnje vrijeme ima jako velika sniženja na odjeću za bebe i većina je stvari po 8 kn,pa tako i ovaj bodi/benkica sa malim zvijezdicama koji se odlično slaže uz ove hlačice koje su kao samterice (djeca 90-ih će znati na koje mislim,a i oni stariji 😜).A čarapice su dio paketa i ove su bijele boje.

Kapica (Pepco) - 3,50 kn
Batman hlačice (Pepco) - 25,90 kn
čarapice (jedne od tri para,Pepco) - 5,20 kn
Od svega mislim da se najviše veselim što će moj sin imati ove Batman hlačice jer je Batman moj najdraži superjunak 😍.Hlačice su sive boje i jako kvalitetne,a najdraži mi je ovaj detalj koji se nalazi na pozadini 😍.
 
I to bi bilo zasada sve.
Nadam se da Vam se sviđa ovaj post,svoja pitanja slobodno možete ostaviti u komentarima. 
 
Bye,K.










Nema komentara:

Objavi komentar