petak, 29. travnja 2016.

Mini recenzija - Essence all about matt! tekući puder

 Ovim puderom sam oduševljena,što je čak i malo za reći ;).
Na koži ostavlja glatki i svilenkasto meki osjećaj.Vrlo ugodnog je mirisa i fine teksture, lako se razmazuje i stopi s kožom lica,te ujednači ten.
Budući da imam suhu kožu lica događalo mi se da mi puder isuši lice na nekim mjestima, no kod ovoga pudera nije tako.Ali za svaki slučaj prije pudera uvijek nanosim kremu na lice.
Jako lijepo se razmazuje i brzo upije u kožu.Prekrivanje mu je sasvim solidno,ali meni to nimalo ne smeta.
Jedina mana ovog pudera su nijanse koje su vrlo limitirane.Nijansa koju imam je 20 matt nude za mene je malo tamna,ali u kombinaciji s jednim svijetlijim puderom je idealna :D.

Tako da ako ste u potrazi za puderom i ne želite potrošiti previše novca,ovo je idealan puder za vas.Samo vam držim fige da si uspijete pronaći odgovarajuću nijansu ;).

Bye, K.

4 komentara:

  1. Da, dosta je mali izbor nijansi i Essence i Catrice. Imala sam problema s tim.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da,to može biti dosta nezgodno ako imaš određeni budžet i ako si negdje između (ni za presvijetli ni za pretamni)...

      Izbriši
  2. I ja sam bila dosta svijetla,sad sam negdje između (ne znam kak :D)...zbilja je nezgodno pronaći nijansu koja odgovara,ili je zbilja presvijetla ili pretamna...Moj savjet ti je da pogledaš i u Bipi njihove tekuće pudere,kod mene su uvijek rasprodani,pa sad već neko vrijeme nemogu uloviti svoju nijansu...

    OdgovoriIzbriši
  3. cjenovno su ti negdje oko 25 kn,a znaš da Bipa često ima sniženja na dekorativu,pa se isplati...

    OdgovoriIzbriši