ponedjeljak, 4. travnja 2016.

New In - Essence,Catrice,Maybelline...

Pozdrav društvo,
u današnjem postu vam donosim što sam sve kupila u prva dva mjeseca ove godine (znam da kasnim).Nadam se da post neće biti predugačak,pa počnimo.
Prvo što vam želim pokazati su dvije palete sjenila od Catrice-a.Obje,nažalost,više nećete moći naći u prodaji :(.
Prva je Absolute Eye Colour paleta u nijansi 100 F'rosen Yoghurt,predivnih nježnorozih i smeđih nijansi.
Druga paleta na slici je Absolute Bright paleta u nijansi 010 Candy Warhol koja sadrži 6 svijetlih nijansi koje u sebi imaju male šljokice.

Zadnja Catrice ''stvarčica'' je jedan predivni ruž,ujedno i jedini Catrice ruž u mojoj kolekciji,ali sigurno ne i posljednji :D.Nijansa mu je 390 On the Pink Side of Life.
Sad krećemo sa Essence ''stvarčicama'',ima ih nešto više od Catrice ;).Prvo što sam uzela su dvije maskare,koje su obje izlazile iz asortimana.
 Jedna je I like long lashes! koja je za volumen i produživanje trepavica,te MULTI-ACTION koja je za volumen trepavica.

Slijedeće što sam kupila je Big bright eyes highliter olovka u nijansi 02 highlight it...pearly.Morala sam si uzeti i crnu olovku za oči,ništa previše uzbudljivo ;).Te mi je za oko upalo jedno predivno sjenilo za oči iz I <3 Nude kolekcije u nijansi 02 cake pop i nažalost više nije dio asortimana,tako je barem u dm-u i Bipi u mojoj blizini.

To bi bilo to što se tiče očiju,zasad :D.Sljedeće što sam kupila su tri beauty pomagala.Kada sam vidjela u Lidlovu katalogu da će imati spužvice za make-up morala sam ih uzeti,jer pomoću njih nanosim tekući puder :).Ali,naravno,nije bilo onih koje sam htjela,pa sam uzela ove (vidi sliku).Cijena im je bila 10 kn.
Potom slijede dva kistića.Jedan je smokey eye kistić u predivnoj mint boji (moja omiljena <3),cijena mu je oko 11 kn.Slijedeći ljepotan je iz limitirane kolekcije make me pretty i to je precise eyeshadow kistić.
Zadnje u ovom malo podužem new in postu su malo random stvari.Jedna od njih je i tekući puder od Essence-a all about matt! u nijansi 20 matt nude,vidi se da sam ''poharala'' Essence stalke kada su imali sniženje ;).Te se tu našlo i jedno sjajilo,inače nisam ljubiteljica sjajila,ali ovo je odlično i u nijansi 01 Shy beauty.
Kao ovisnik o balzamima za usne morala sam imati i jedan novi Lip Smacker s okusom i mirisom Vanilla Coconut.Miris i okus mu je apsolutno predivan,podsjeća me na cupcake od vanilije s daškom kokosa,ja oduševljena :D.
Ovaj predivni Maybelline ruž sam kupila na sniženju za svega 16 kn.Nijansa je 310 Mad for Magenta.Predivna pink/ljubičasta nijansa.
Lijevo 310 Mad for Magenta...desno 390 On the Pink Side of Life
 
Zadnje što sam uspjela uloviti za ovaj post je Catrice Velvet Matt sjenilo u nijansi 010 Vanillaty Fair za svega 8 kn :D.I bilo je jedno jedino,te je moralo postati moje.Uzela sam ga na brzinu i nisam požalila jer je to nijansa koju ću redovito koristiti.

 Swatchevi sjajila i ruževa za usne 
 
I to bi bilo to za ovaj new in post.Što ste si vi kupile nedavno?Imamo li istih ili sličnih proizvoda?
Slobodno komentirajte sve vaše savjete i prijedloge,zbilja će mi biti drago :)
 
Bye, K.  

*Sve slike su slikane mobitelom


Broj komentara: 5:

  1. pokušat ću ga istestirati što prije,sad ovih zadnjih tjedan dana nisam imala snage jer me viroza uhvatila,danas mi je bolje,a i sunca ima pa će biti i slika i postova :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlično noviteti, ja isto imam Multi Action maskaru i savršena mi je, ali još više savršenija mi je ta Big bright eyes highliter olovka i nju u 90% slučajeva koristim pri šminkanju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. olovku još nisam koristila,ali ima vremena ;)
      Što se tiče maskare,slažem se....savršena je <3

      Izbriši