četvrtak, 1. prosinca 2016.

Veliki new in :)

Pozdrav dame moje,
stigao nam je i prosinac i još jedan novi post.Znam da sam bila loš bloger i nisam ništa napisala već dosta dugo i nismo proslavili blogov prvi rođendan kak spada,ali nadoknadit ćemo to sa blagdanskim darivanjem koje još uvijek smišljam u svojoj ludoj glavi ;).Pa da nam uvod ne bude dugačak krenimo mi na stvarčice jer ih ima dosta...

Mogu vam reći da se dosta toga nakupilo i da ovo sve što vidite nije samo za mene nego i za moje ukućane.

Nivea sapun je kupljen iz dva razloga - prvi je taj što je bila nagradna igra,a drugi je taj što ja sapune stavljam u ladicu s odjećom (da li i vi to radite??).Spužvice su tu iz očitog razloga,kao i kozmetičke maramice,spužvicama nanosim tekući puder i utapkavam korektor na podočnjake.

Očiti su i ovi proizvodi,al eto malo pojašnjenja.Uvijek kada se nađem u Mulleru uzmem njihove blazinice jer su mi kvalitetne i vrlo povoljne,a ne koristim ih samo ja,nego i mama i sestra.Štapići za uši su im također jako povoljni i kvalitetni (mislim da su ovi bili 3 kn),tako da sam uzela odmah dva pakiranja,te dva nova acetona s mirisom lubenice koja će morati zamjeniti onaj s mirisom badema kojeg trenutno koristim na kapaljku ;).

Baleine vlažne maramice su mi odlične i jako kvalitetne.Zbilja lijepo očiste kožu od šminke,a i od ''prljavštine''.Ovaj Balein set je bio rođendanski poklon za moju dragu frendicu,a i još uvijek ga možete naći po povoljnoj cijeni u dm-u.

Meni zbilja nikad dosta gelova za tuširanje i dezodoransa,nemojte me krivo shvatiti,ali ako vidim dezodorans po povoljnoj cijeni i s vrlo ugodnim mirisom,naravno da ću ga uzeti iako već u zalihi imam par,isto vrijedi i za gelove za tuširanje.Druga dva proizvoda na slici su losion za tijelo,koje pripada mojoj mami,a ovaj Avon naturals sprej za raščešljavanje je za mene i moju duuuuugačku kosu,a miriše na mango ;).

Dva od tri ruža na slici su moja i osvojila sam ih na Maybelline nagradnim igrama koje su imali na svojoj Facebook stranici (provjerite i sad mislim da imaju jednu).A ovaj Terra Naturi ruž je mama uzela sebi,na Facebook stranici ću vam pokazati koje su nijanse tek kada uhvatim malo danjeg svijetla.

Crni lak sam skinula sa svoje wishliste (ugrabila sam zadnji u Mulleru :D).A ovaj ovdje zelenosivi (iako na slici izgleda samo sivo) je mama uzela sebi.

Malo sam unijela i svježine u svoju kolekciju parfema,a to je ovaj zbilja predivni miris od Essence-a,te parfem od Avona koji je bio dar od frendic.

 Na Facebook stranici ste mogli vidjeti da sam si napokon uzela i ovaj Catrice puder koji cijela blogosfera hvali,pa rekoh da vidim o čemu je riječ a i cijena mu je bila jako povoljna,na nekom random sniženju u Bipi.

 Napokon sam u dm-u uspjela naći i ove preslatke kremice,jedna je za mamu,to je ova od breskve,a druga s kokosom je moja ;).

 Kako bi mi soba bila u što božićnom štihu kupila sam si i ova dva srebrna borića u Kik-u za 18 kn,te ove dvije svijeće u Lidlu,jedna je s mirisom vanilije a druga mirisom prženih badema,ali one su tek početak sezone mirisnih svijeća u mojoj sobi ;).Čekam sniženje svijeća u Kik-u ;).

I to bi bilo to.Pa i nije bio tako dugačak post,ali možda se to samo meni čini.
Pišite mi u komentarima o svojim ulovima,ili o onome što tek planirate uloviti ;).Voljela bih čuti i vaše mišljenje.

Bye,K.


4 komentara:

  1. Cekam da mi stignu sve stvarcice s eBaya.
    A kozmetički dio ce biti iz Mullera, nesto cu vec naci.
    Trebam nesto za popunjavanje obrva, pa..

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kao što i vidiš i moje je praktički sve iz Mullera ;)
      Kada ti sve stigne slobodno se pohvali sa svime u komentarima ;) :*

      Izbriši
  2. Divni noviteti! Moram skicnuti ove svijece u lidlu, obozavam i vjecito mi gori koja 😄

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. imam još prošlogodišnju od čokolade koja trenutno gori,al mislim da ću se prebacit na badem da uštedim čokoladu (nema je nigdje za kupit)...obavezno si ih nabavi,al moj ti je savjet da ih upališ u malom prostoru jer u velikom ne dolazi miris do izražaja :(

      Izbriši