petak, 23. prosinca 2016.

Wrapping presents 101

Pozdrav,
drage moje kako sam naslov kaže ovaj post je o umatanju darova na moj način.Usput se odmah ispričavam na malo lošijim fotografijama,ali umjetno svijetlo i kamera mobitela se baš ne žele slagati ;).

Pa krenimo s potrepštinama:

Kao što možete vidjeti na slici,trebat će vam papir za umotavanje,ja sam izabrala srebrni sa zimskim motivima.Trakice u raznim bojama,ukrasna kutija sa zanimljivim natpisom,na ovoj piše Merry Christmas,te mini čestitke :).
Sve sam nabavila u Kik-u,osim trakica,one su iz Lidla.A poklon općenito je personaliziran jer je namjenjen mojoj najboljoj prijateljici.Tako da ćete moći vidjeti i neke male porukice.

Krenimo s umatanjem...
Prvo što sam odabrala je ovaj preslatki grijač za ruke,kupljen u Kik-u (nalaze se na blagajni).Ostavila sam ga u njegovom pakiranju,ali sam odrezala cijenu.Morala sam ga posebno umotati jer nije stalo u kutiju kao i još jedan poklon koji ćete vidjeti nakon ovoga.
Umatanje je vrlo jednostavno,ako ste vješti u tome,a ne kao ja pa vam je ovo prvo umatanje poklona u životu,jer je jednostavnije sve staviti u ukrasnu vrečicu ;).Ili ukrasnu kutijicu :D.
Prvo sam izmjerila koliko mi papira treba za grijač,odokativno ipak nisam matematičar (nikad ni bila :D).Potom sam savila rubove,da izgleda kao trokut (opet matematika),tako i na drugoj strani.
Sve to polijepite selotejpom,te ako želite možete staviti i porukicu za osobu kojoj je namjenjen poklon,tako sam i ja napravila.
Slijedeći na redu je još jedan totalno osobni poklon,mislim svakome može biti totalno osoban jer je to podloga za miš u koju možete umetnuti sliku s osobom kojoj je poklon namjenjen,u mom slučaju je to slika s mojojm bff-icom ;).Neću vam je pokazati jer je to slika koja je posebna samo nama dvjema,a i poštujem njenu privatnost.
FYI nije plavi,nego zeleni (mob mi guta boje).Umotala sam ga na isti način kao i grijač za ruke,samo u većim proporcijama.Ovakav podložak za miša možete naći u dm-u.
Na njega sam dodala i malo ukrasne vrpce u crveno/srebrnoj kombinaciji.
U ovoj maloj crno bijeloj kutijici se nalazi mali sapunčić u obliku srca.Možete ih naći na blagajni u trgovini Home Sweet Home.
Potom sam joj stavila i nešto da je pokrene rano ujutro kada ju očekuje naporan dan na poslu,ipak je medicinska sestra ;).
Ubacila sam i nešto za njezinog zaručnika,te se nadam da će mu se svidjeti.Možete vidjeti na skupnoj slici (koju ću vam sad pokazat).Kakva bih ja to bila beauty blogerica i frendica kada ne bih stavila i nešto šminke u poklon :D.
Usput sam joj ubacila i jedan kistić za tuš,dva lakića,ruž za usne,turpijicu sa sovicom (mislim da ih još ima u Plodinama),čarapice jer znam koji broj cipela nosi ;),dva testera,kisele crviće i dvije olovke za usne.Mislim da ću ubaciti i još jednu mirisnu lučicu jer obje obožavamo mirisne svijeće te par mini čokoladica.
A ovako to sve stoji u kutijici...
A ovako to izgleda sve na okupu...
I to bi bilo to,ovo je predzadnji post u ovoj godini.Iduće godine će ih biti više,nadam se ;).Zadnji post će biti vezan za darivanje povodom prvog blogorođendana (koji je bio u listopadu,znam al eto bolje ikad nego nikad) i povodom blagdana :D.
 
Nadam se da vam se ovaj post svidio.I da ćete mi stavljati slike svojih poklona koje ste dobile pod borom.
 
Bye,K.














Broj komentara: 8:

  1. Pretpostavljam da je poklon za Nikolinu. :)
    Ona je super cura. Druzile smo se kad smo bile na stazu u Osijeku.
    Jedna jako divna cura i mislim da ce joj se poklon svidjeti. 😊

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da,za nju :).Moja bff od vrtića ;).Nadam se i ja da će joj se svidjet <3.
      A i pretpostavila sam da se vjerojatno poznajete ;).

      Izbriši
  2. Preslatko,nisam baš skužila kakav je to grijač za ruke? O čemu je točno riječ?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :)
      Otprilike je veličine kao ruka,ne znam ak možeš vidjeti na slici,ali punjeno je kao nekom tekućinom (il nečim sličnim) i ima nešto kao malo metalno u sebi koje onak pritisneš da bi krenulo grijat,pošaljem ti sliku u inbox da bolje vidiš (imam još jedan za sebe) ;)

      Izbriši
  3. Bas si slatko to sve omotala , super!! ♡♡

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :* za prvo samostalno umotavanje još je dobro i ispalo ;)

      Izbriši